Si è verificato un errore nel gadget

lunedì 24 ottobre 2011

(In)Decisione.



This is my Masterpiece introduced at yesterdays contest...
- - - - -
Questa è l'Opera che ho presentato al concorso di ieri...

And that didn't win anything. This is life, you win, you lose, you learn, because every single contest I did has taught to me something. Here I have learnt that a Mixed Art Contest is impossible.
The awards were assigned between Sculputures, Photographies, Canvas, Illustrations...all together...it's very difficult judge the Masterpieces, I guess. But they did like that.
A very good wood sculpture reached the first place. I am happy about that. There was lots of good Canvas (at least 4) but they weren't noticed, like mine. I am sad about that.
I have learnt (again) how to lose and don't give up, now I have to find many other contests where "fight". Maybe every time a better contest.

I thought to relax a little now that the contest is over and the book is confirmed (I hope to have news about it soon), but I can't relax, I think I need stress, it's not so good.
So I'll be here soon with a lot of very big news.
Get Ready!
- - - - -
E non ha vinto nulla. Così vanno le cose, vinci, perdi, impari, perché ogni concorso a cui ho partecipato mi ha insegnato qualcosa. In questo ho imparato che un concorso di Arti Miste è impossibile. Premiare Sculture, Fotografie, Tele, Illustrazioni...tutte insieme in un unica classifica...è difficilissimo giudicare le opere, credo. Ma hanno fatto così.
Una bella scultura in legno è salita sul gradino più alto del podio. Sono felice di questo. C'erano molte bellissime tele (almeno 4) ma non sono state considerate, oltre alla mia. Mi intristisce.
Ho imparato (di nuovo) come perdere e come non arrendermi, ora devo trovare molti altri concorsi dove "combattere". Magari ogni volta uno migliore.

Pensavo di rilassarmi un po' ora che il concorso è finito e il libro è confermato definitivamente pronto alla stampa (spero di averne notizie presto), ma non posso rilassarmi, penso che ho bisogno dello stress, non è proprio un bene però.
Così tornerò presto con moltissime gigantesche novità.
Preparatevi!

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...